Blogarchief

donderdag 17 april 2014

Week 13: A Day in the life of me

Deze week weer eens gespeeld met mijn dylusion spray inkt. Ik had een paar siliconen bloemen onderzetters gekocht om te gebruiken als template. Ging niet zo heel gemakkelijk, maar tocht een aardig resultaat geworden. De kleuren zijn wat donker waardoor de tekst op de foto niet zo goed tot zijn recht komt.

Na het sprayen van de achtergrond, heb ik de bloemen nog afgedrukt op een andere pagina die ik bij een andere prompt ga gebruiken.

This week I played with my dylusion spray ink. I had bought some silicone flower coasters, and used them as a template for my background. Because the colors are really dark the text is a little bit difficult to see on the picture. 
After spraying my template, I stamped the flowers on a blanc page for another design. 


1 opmerking: